Monday, February 26, 2007

Bestelling

Zaterdag 24 februari zijn we weer in Dronten geweest. Nadat we de voor- en nadelen opnieuw hebben afgewogen, valt de keus op de Versatile. Om uiteenlopende redenen. Hij is gewoon erg mooi om te zien, vergt weinig onderhoud, en is relatief snel leverbaar. Als opties nemen we in ieder geval het regendakje en de bidonhouder. We laten ons informeren over het spatscherm, fietsschoenen en een fietshelm. Die komen bij de oplevering in november wel weer aan de orde.




Het meest lastige is het uitzoeken van de kleur. Enerzijds willen we een opvallende kleur, aangezien ik in de wintermaanden altijd in het donker zal rijden. De link met een Lamborghini is snel gemaakt, en dan is het toch ook weer heel makkelijk.

2 comments:

Anonymous said...

Ik heb ook gekozen voor lamborgini oranje. Waarschijnlijk weet ik in juni hoe de versatile in die kleur er uit ziet

groet

Piet

Anonymous said...

Ik heb ook gekozen voor lamborgini oranje. Waarschijnlijk weet ik in juni hoe de versatile in die kleur er uit ziet

groet

Piet